JIPPI……LYKKE

I dag kom den beste nyheten vi kunne få:) Vi fikk leie huset vi ønsket oss så veldig. Nå blir det flytting 1. eller 15. August.  Og leiligheten blir lagt ut for salg i løpet av sommeren.

Dere kan tro vi gleder oss. Vi får god plass til alt vi eier og har, og Dino får egen luftegård. Og en ting til som blir fint, er at vi kan feire bryllup på gården. Det er god plass til å sette opp et stort partytelt der, med plass til alle bryllupsgjester og mere til.

Skal se vi får satt en dato også etterhvert nå. Bare vi får bestemt om det blir i kirken eller borgerlig. Siden jeg har vært gift tidligere i kirken, vet jeg ikke hva sognepresten sier til det. Det får vi finne ut av. Bryllup blir det uansett.

Nå skal vi bare glede oss til vi har fått unna salg og flyttelass. Det blir nok en ny runde med stress. Men det blir så bra til slutt.

Nå er vi lykkelige og glade begge to.

Jeg elsker gutten min. Den snilleste og beste gutten i verden.  Og han er min.

 

#lykke #sjelefred #etstedåbo #fremtidsplaner #nyepoke #bryllup #bryllupsplanlegging 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg