Vi tar en siesta.

Vi tar en siesta i den verste varmen . Det er virkelig deilig inne i hytta nå. Kjølig og godt. 

Det var varm for Dino også nå. Han sovna godt  her inne i buret sitt.

Vi spiste en veldig seint frokost ute i partyteltet, og ble helt slått ut etterpå begge to. MEN  ….jeg rakk og kikke litt etter leilighet/hus til oss på Finn.no så nå har jeg sendt inn enda en forespørsel.  Et lite hus ikke langt fra leiligheten min. 

I går kveld var vi ute på kjøretur og så på et lite hus og halvparten av en tomannsbolig. 

Begge deler et godt stykke unna jobben min.  Men vi må jo bare ta en titt på det som finnes. Og enda har vi ikke hørt noe fra det fine huset og  stedet vi så på på onsdag. Vi tviler vel litt på om det det blir noe der da. Eller er det bare vi som er litt utålmodige ??

Vel,vel… vi får smøre oss med tålmodighet og håpe på det beste.

Nå skal jeg også lukke øynene ei stund, som min kjære har gjort. Det blir godt med en liten høneblund. 

#bipolar #psykiskhelse #mentalhelse #psykiskhverdag #husjakt #hytteliv #etstedogbo #siesta 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg