I dag klarer jeg å nyte sommervarmen


Endelig har jeg en ålreit dag igjen. Og jeg klarer å nyte sommervarmen og sola.

Det har vært et par tunge dager nå som jeg nesten bare har sovet. Mulig det har med ventinga på svar på huset vi var og så på. Nå har jeg i grunnen gitt det opp litt. Jeg har sendt melding på to leiligheter til i dag. Men i og med at humøret er mer på plass tar jeg ikke bekymringen med å finne et nytt sted og bo så tungt. Det ordner seg nok 🙂

I dag har jeg klart å stå opp halv 10. Og jeg holder ut fint foreløpig.  Hekler litt i skyggen og soler meg litt på solsenga i hagen på hytta. Bytter på litt så det ikke blir for varmt. 

Kjæresten er snekker i dag i varmen. Han lager utedusj til oss. Det skal bli godt å ha her. Ihvertfall nå som det er så varmt. 

Nydelige lille Dino er litt slapp i dag. Han koser seg for det meste i skyggen. 

I går kveld var han veldig stri og ville ikke roe seg i buret inne hvis ikke en av oss var der med han.  Men vi kan ikke klage på han . Det virker som han lærer fort, og trives hos oss. 

Kanskje vi orker å gå en liten tur med han før leggetid i kveld. Da det ikke er altfor varmt lenger.

Ha en fin lørdag.

#bipolar #psykiskhelse #mentalhelse #psykiskhverdag #depresjon #oppogned #valp #finskestøver #hytteliv

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg