Dino tar livet helt med ro i kveld. Mens jeg sitter og venter i spenning .


Jeg har jobbet full dag i dag. 8.00-16.00.Det gikk greit. Etter jobb reiste vi og så på huset vi hadde avtalt å se på i dag.  Vi forelska oss momentant.  Jeg får helt vondt i magen mens jeg sitter her å venter på om vi får det eller ikke. Vi hører sikkert ikke noe før tidligst morgen, så jeg prøver og roe meg ned litt med mitt nye prosjekt. Hekler meg et sjal. Jeg fant ut at det kan være lurt å ha til diverse anledninger. 

Jeg hadde i grunnen tenkt meg ett i svart med litt brunt eller beige.  Til de anledningene jeg tenkte på. Men så er det meg og farger da.  Jeg bare MÅ ha med litt friske farger. 

Så da blir det sånn:

Jeg syns det ble spennende farger jeg 🙂

Ha en fin kveld.

Jeg får sitte her med litt småvondt i magen mens jeg venter på morgendagen jeg.

#vondtimagen #spenning #håndarbeid #heklesjal #valp #finefarger 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg