Pinsekos.

Her er mitt prosjekt i pinsen . Egenkomponerte grytekluter. Jeg trodde jeg hadde glemt strikketøyet  mitt hjemme eller på hytta da vi dro oppover til campingen. Så i litt panikk for å bli uten håndarbeid i pinsen, fikk jeg kjøpt et par nøster med bomullsgarn og ei heklenål.  Begynte helt på måfå med noe , og fant fort ut at vi trenger grytekluter både i vogna , hjemme og på hytta. 

Så da ble det de her :

Ei passe stor bestemorrute. 


Fortsatte med fastmasker til dobbel lengde for å brette ned på baksiden. 

Så har jeg heklet det sammen med fastmasker  rundt hele. Og tilslutt heklet ei hempe.  

Enkelt og greit.  Lurer på om jeg skal hekle den andre i motsatte farger. Så kanskje det er nok med de 2 nøstene jeg kjøpte.

Mandarin naturell og heklenål nr 5,5

#grytekluter #håndarbeide #hekling #campingkos 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg