Har vært både her og der de siste dagene

Hei ,hei. 

Nå har det gått noen dager og jeg har en følelse av å bo i bilen. Men det er helt greit. Jeg pleier å ha det sånn på sommeren. 

Jeg har vært på siste kursdagen på bipolarkurset.  11 tirsdager har det vært. Og jeg har vært der hver gang. Syns jeg har lært masse der. Og permen vi har fått kommer jeg helt sikkert til å bla litt i ettersom det dukker opp ting jeg lurer på.

 

I dag sto jeg opp klokka 05.00 og fikk kaffe ute ved bålet på hytta Jeg har en kjæreste som er grytidlig oppe. Jeg skulle være på jobb til klokka  07.00. Det gikk fint. Jeg rakk en kaffekopp mens jeg våkna ved bålet. Så var det og reise innom leiligheten for å skifte til arbeidstøy.  

Det gikk veldig fint på jobb.  Jeg har følt meg “normal”  i dag. Hva nå enn det er. Hvem er egentlig normal?? Jaja, jeg syns hodet er mer på plass ihvertfall.  Forhåpentligvis er det medisinene som har begynt å virke litt. Jeg vurderer faktisk å begynne  og jobbe 30% snart. Nå har jeg hatt 20% siden 1.april. Deilig å føle at det er litt roligere i hodet og jeg er heller ikke i deppehumør. Det gjenstår å se om det varer eller om jeg bare er på en opptur igjen.

Onsdag tok vi endelig turen opp til campingen.  Vi må ha nytt gulv der før teltet blir satt opp. En av sønnene mine og svigerdatter var med, så vi fikk litt hjelp. Da er vi ihvertfall i gang så vidt der også. Vi lå over alle sammen til i går. Det ble seint før vi kom hjem i går kveld, og vi bråbestemte oss for å sove på hytta til i dag. Som sagt “bor ” vi nesten i bilen. Så det meste vi trenger har vi der. Det er bare å reise hjemom innimellom og vaske klær. Det er sommer det 🙂

Nå er vi på hytta igjen. Skal sove her i natt. Hvis jeg får sove da. Jeg finnes ikke trøtt. Jeg tok medisinene nå, så får vi se om jeg klarer å sove. Jeg skal foresten begynne og trappe ned på sipralexen  ( antidepressiva) fra i morgen.  Kan hende jeg etterhvert kan slutte med den , og bare bruke seroquel  ( antipsykotika). Jeg skal prøve det litt ut.

I morgen går turen opp til campingen igjen. Må fortsette med gulvet som vi så vidt fikk begynt på. 

Da sier jeg god natt fra vårt hytteparadis og gjør et forsøk på å sove.

#bipolar #psykiskhelse #mentalhelse #psykiskhverdag #sommerliv #hyttekos #camping

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg