Ei natt med 1000 idéer, også kalt tankespinn.

DET HER vet dere folkens. Det er et stoff som har skapt mange våkenetter med 100vis av idéer.  Pluss en del annet glupt som presser på innimellom. 

Jeg vet ikke hvor mange forskjellige typer kjoler, topper og sommertights dette stoffet har blitt i hodet mitt i natt. Jeg har ikke klart å sove pga det. Og det er sikkert et par år siden jeg kjøpte det på stoff og stil. Da kan dere bare prøve å tenke dere hvor lenge det har forstyrra nattesøvnen.  Men har der blitt noe ut av det??? NEI!!  

Fordi jeg er våken hele natta og planlegger, er jeg for trøtt og utkjørt da dagen endelig begynner. Det blir en slitsom dag hvor jeg må true meg til å gjøre det jeg må av andre gjøremål .

Nå sitter jeg på verandaen med kaffe for å prøve å våkne. Hvis ikke Rambo hadde vekket meg hadde jeg nok sovet fortsatt.

Vaskemaskinen er satt på.  Det er ikke noe man bruker energi på ihvertfall. Så får jeg bare se om jeg klarer å våkne såpass at jeg får gjort noe enda mer fornuftig etterhvert.

Stoffet blir garantert liggende der det har ligget de siste 2 årene. Klar til ei annen natt med hodebry. 🙁

 

#bipolar #psykiskhelse #mentalhelse #psykiskhverdag #sliten #tankespinn 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg