Kos i hagegynga

Bilde er tatt fra hagegynga. Her ligger jeg og tar en ettermiddagshvil.  ( før middagen ).

Vi har hatt besøk på hytta siden frokost i dag. Så nå måtte vi ta en liten strekk i varmen, før vi gjør noe mer fornuftig. 

Jeg har strikket flere runder på strikketøyet mitt mens vi hadde besøk. Det er jo litt fornuftig da.

Er litt spent på hva det blir ut av prosjektet:)  Jakke, genser eller vest..eller enda et tilskudd til den halvferdige samlinga jeg har fra før. 

———————-

 

Jaja, da var vi plutselig hjemme igjen i leiligheten vi. Det ble rett og slett for hett på hytta. Kyllingen vi hadde tenkt til å grille ble bare putta inn i stekeovnen der oppe. Og med ferdig kjøpt potetsalat til ble det den enkleste middagen å få til i varmen.

Her hjemme blomstrer det fint også. Vi har masse fine farger både hjemme og på hytta nå.

Godt det bare er 10 minutter med bil mellom leiligheten og hytta. Nå trenger plantene mye vann. Og det gjør vi også.  Det kjennes nesten ut som man nærmer seg heteslag i dag. Vi er helt slått ut begge 2.

I leiligheten er det kjølig og godt. Og en dusj for å kjøle seg ned og få bort hyttesveisen var ikke det værste jeg har kjent.

Bare vaskemaskinen blir ferdig, så blir det senga og god natt på meg.

Det ser ut til at den nye medisinen begynner å virke som den skal, og jeg er klar for jobb i morra tidlig.

Jeg har faktisk ikke tatt en eneste sovepille etter at jeg begynte på den. Og jeg har brukt det i 12- 13 år!!!!!!

Ha en fin sommerkveld dere som orker å være oppe litt til.

 

#hyttekos #blomster #finefarger #bipolar #psykiskhelse #mentalhelse #psykiskhverdag #love

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg