Urolig av alt som skal læres og prøve og gjennomføres.

Endelig er alle dagens gjøremål ferdig. Og jeg har satt meg ned med kveldssola på hytta. Er bare så inderlig glad vi har fått ordna oss denne plassen.              

Jeg prøver å få til litt rekreasjon her i stillheten.  Men det blir en del farting herfra også.

I dag har jeg vært på kurs igjen. Det er veldig mye å lære og prøve å forstå om en diagnose jeg helst ikke vil ha. Jeg må bare prøve å ta det litt etterhvert. Jeg har jo fått en perm med mye lesestoff og notater jeg burde føre inn .For å lære mest mulig om meg selv og bipolar lidelse. 

Den nye medisinen veit jeg ikke om fungerer ennå. Det er vel litt tidlig og si. Iallefall begynner de verste bivirkningene å bli litt svakere. Og om de ikke hadde blitt det, hadde de også vært umulige å fortsette med.

Nå er hodet veldig slitent etter en lang dag. Jeg skal sitte her og bare slappe av nå til elskeden min kommer. Jeg regner med at han også er ganske så sliten. 

Om vi orker blir det grilling, hvis ikke tar vi tidlig kvelden og satser på en mer opplagt dag i morgen. 

 

#bipolar #psykiskhelse #mentalhelse #psykiskhverdag #depresjon #sliten  #leiavogværesliten #rekreasjon #hytta

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg