I dag virker hodet normalt igjen.

I dag ble jeg vekket ca 10.30. Trøtt som ei strømpe, men hadde fått mange timers søvn. Jeg kjente endel på uroen og svimmelheten i går kveld og natt også. Men den var enda litt bedre enn forrige natt. Så da håper jeg de nye medisinene går seg til etterhvert og at kroppen godtar dem.

Utover dagen og kvelden nå har hodet kjentes helt normalt.

Vi har vært og handla litt planter i dag. Både til hytta og terrassen i leiligheten. 

Så heldige med været også da. Plenen er klippet etter mye strabaser med gressklipperen. ( den er fortsatt under behandling her ) Elskeden min er flink. Han gir ikke opp så lett:)

Jeg har plantet både litt blomster, tomatplanter og lilla paprika.  Det blir spennende hver dag nå og følge med på om det blir noe ut av det.

Ble fornøyd jeg så langt 🙂

Og nå har han jammen vaska båten som ligger her også.

På tide og pakke sammen og reise hjem nå.

God natt.

#bipolar #psykiskhelse #mentalhelse #psykiskhverdag #blomster #hage #hytta vår #love

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg