En helt avslappende 17.Mai på hytta.


En fredeligere 17.mai  går det ikke an å få. Vi bestemte oss for ta en timeout fra resten av verden hele dagen. Og det gjorde vi. Var ikke ute med bilen en eneste gang. 

Vi sov mye. Spiste god middag, og fikk frem enda litt hagemøbler. Så nå blir det enda triveligere ute på vårt fristed. 

Jeg fikk strikket noen runder på jakke/ genser/vest prosjektet mitt. Det er litt uvist hva det blir til slutt. Jeg har nemlig ikke oppskrift, så det blir litt på måfå. Jeg fikk lest litt i boka mi,  og vi tok noen runder med terninger.                   Vi spilte 10.000. Det er gøy selv om man bare er to.

Altså.. den fredeligste dagen man kan få. 

Og det var på tide også.  Etter en nedtur for et par dager siden.

I dag skal jeg til psykologtime, med lege og se om jeg får nye medisiner. 

Er litt spent på det. Er urolig i kroppen og veldig trøtt nå som vi er hjemme igjen. Men jeg må snart reise så sovingen må bare vente.

Jeg kommer tilbake til hvordan det gikk med legetimen senere.

Ha en fin dag.

#bipolar #psykiskhelse #mentalhelse #psykiskhverdag #depresjon #sliten #roisjela #medisiner 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg