Prøver å ta det litt piano før jobb i dag.


I dag er det arbeidsdag på meg igjen. Fra 13 til 21. Frokost må man ha ihvertfall og en kaffekopp. 

Så må jeg rekke dusjen og en tur ut med bikkja.

Begynner og føle meg nogenlunde klar til jobben nå. Litt bedre form enn det har vært de siste dagene med for mye ting og tang som skjer.

Er nok litt stressa nå også kjenner jeg men jeg får komme meg i dusjen og bli ferdig. 

Det ble ikke helt piano nå heller da.. men, men. Kanskje da jeg kommer HJEM fra jobb da.

Kan alltid håpe.

Ha en fin dag.

#frokost #bipolar #psykiskhelse #mentalhelse #psykiskhverdag #depresjon #oppogned #stress
 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg