Mye som skjer om dagen


Nå er det virkelig mye som skjer om dagen. I dag startet dagen tidlig til meg å være. Halv 8. Det var knallvær alt da. Og i dag fikk vi i oss en skikkelig frokost  også. Det rakk vi ikke i går. Da fikk vi ikke i oss mat før det var grilling hos min mor langt utpå ettermiddagen. 

I dag har vi endelig fått solgt en bil. Vi skal ha en ny. Den får vi forhåpentligvis i morgen. Og da går turen rett opp på campingen med materialer til nytt gulv  der oppe. 

Jeg har vært på bipolarkurs igjen i dag. Hatt benøk rett etter frokost. Rakk så vidt opp til kurset etterpå. Etter kurset var det å vente et par timer i Hønefoss før han som skulle hente bilen kom og hentet den der. Så ble det kvelden før vi var hjemme igjen.. altså det går litt i full fart om dagen. 

Samtidig har vi bråbestemt oss for å leie ei hytte her i nærheten på åremål.  Et skikkelig fredelig sted hvor vi drømte oss helt bort i fuglekvitter og stillhet. Der gleder vi oss til å være mye i sommer. Bare nyte freden og pusle litt med blomster og tomatplanter og litt annet dyrkbart. 

Campingen må vi også få litt tid til. Og jobb.

Nå går det hurramegrundt. . Kjenner stresset med å ordne alt på en gang tærer på. Men jeg gleder meg til alt blir i orden. Har enda en bil som skal selges også. Oioioi :-/

Må prøve få nok søvn og tenke positivt. Er ikke så veldig flink til det jeg da. Men jeg skal øve litt på det og få inn noen rutiner i hverdagen . ( lært på kurset i dag) . Vet ikke helt når jeg skal få tid til å begynne med det. Er sliten etter nok en lang dag nå.  Må jo prøve å fordøye all informasjonen på kurset også. 

Gleder meg veldig til alt er ferdig ordnet og håper hodet kan få litt ro da. Vi får prøve å ta noen dager i stillheten på hytta da vi kommer i mål. 

God natt.

#bipolar #psykiskhelse #mentalhelse #psykiskhverdag #sliten #stress #hverdag #fremtidsplaner #nyepoke

2 kommentarer
    1. Hei!
      Det høres veldig lurt ut med rutiner osv! Det er en ting jeg har fått veldig tett og streng beskjed om også, når en sliter med bipolaritet. Det viktigste du kan ha i livet ditt, er visst nok rutiner. Jeg merker veldig fort at om jeg detter ut av disse rutinene, begynner ting å gå nedover!
      Lykke til!

    2. megogminpsyke: Takk. Ja vi fikk beskjed om hvor viktig rutiner er. Og det er jeg ikke flink til i det hele tatt. Og nå er det så mye som skjer her for tiden at jeg veit ikke når jeg skal få tid til å begynne med det heller. Det kommer vel roligere dager snart. Men jeg kjenner det tar på skikkelig nå. Hjertebanken svimmelheten og skjelven
      er på plass alt i dag . Lykke til videre du også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg