Jobb og fritid i helga

I dag har jeg vært på amcartreff for første gang i mitt liv. Der var det jammen mange gamle fine biler. Men det var alle de fine fargene jeg var mest opptatt av. Og pølser i lompe, kaffe og det fine været.

Det fine været benyttet vi i går også. Jeg var på jobb fra morgenen av, og ikke hjemme før på ettermiddagen. Skulle bare slenge med og lufte bikkja en liten tur da jeg kom hjem. Da vi rusla gjennom sentrumsgata på vei hjem, så det plutselig veldig fristende ut i solveggen utenfor et spisested. Dermed ble det til at vi tok årets første utepils og en liten burger. Deilig og sitte og nyte sola ute i gata tidlig en lørdagskveld. Det er ikke noe som skjer ofte.

 

Da vi kom hjem fra amcartreffet i dag sveiva vi bortom for å se når det skulle veies og måles fisk etter trollingfiske her borte. Så flaks hadde vi at de nettopp hadde begynt å veie. Skal si det var kjempefisker. Den største ørreten var på nesten 5 kilo !!!!

Det kaller jeg storfisk.

Ny dag igjen i morgen.  Så får vi se hva den bringer. Ingen planer er lagt.

Syns det er deilig og ta det som det kommer 🙂

God natt.

#kos #amcartreff #findag #farger #fisk 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg