En liten pause for en urolig, skjelven kropp


Endelig ble det tid til en liten hvil under pleddet på sofaen. 

Nå har jeg vært på farta daglig siden helga , og det kjennes på kroppen. Geléaktig, skjelven og stressa. Jeg har fått beskjed om å ta hensyn til meg selv først og fremst. Henger ikke kropp og sjel med i svingene er det ikke mye nytte jeg kan gjøre for ande heller.

Så nå skal resten av dagen tilbringes hjemme. I morgen er det jobbedag på meg igjen.

MEN… vi har fått en god nyhet i dag., kjæresten og jeg. Så bare vi får roet oss begge to i løpet av dagen skal vi kose oss, planlegge og drømme oss litt bort i helga. Nå har vi masse planer som kan bli virkelighet etterhvert.

Elsker gutten min. Vi har det helt topp. Sammen er vi dynamitt + en hel masse andre ting.

Ha en fin fredag.

 

 

#bipolar #psykiskhelse #mentalhelse #psykiskhverdag #depresjon #oppogned #love #ektekjærlighet #hverdag 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg