Fine farger ute, men jeg har fått gnagsår i hodet i dag


I dag var det godt med en liten luftetur ut med kjæresten og bikkja. Trengte litt luft og en timeout fra surr i hodet. Og jammen har det begynt å blomstre i flere farger ute.

Det ruller og går med tall og regnestykker i hodet i dag. Har hengt seg helt opp. Kommer ingen vei før jeg får det ned på papiret tror jeg. Så det er det siste (og eneste fornuftige) prosjektet jeg skal holde på med før det blir tidlig kvelden her. 

I morgen skal vi ut på en lang dagstur. Skal ha med niste på turen og kose oss. Vi skal hilse på familie som bor et stykke herfra. Det blir koselig.

Gleder meg til det. 

Nå skal jeg finne penn og papir og se om jeg får rydda opp i hodet før jeg legger meg.

God natt herfra.

 

#bipolar #psykiskhelse #mentalhelse #psykiskhverdag #farger #blomster #hodebry #kaosihodet
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg