Føler meg ikke klar for noe i dag.


I dag er det kursdag igjen. Jeg må snart reise, men er absolutt ikke klar. Er så lei av å ikke orke noe særlig. Har bare lyst til å sove.  Men jeg MÅ komme meg dit . Kurset er viktig!!

I morgen skal jeg på jobb igjen også.  7- 15, en vanlig arbeidsdag det. Jeg prøver bare en dag i uka foreløpig. Men sånn jeg er i dag, helt tom for energi, og som jeg også har vært stadig vekk over lang tid. Begynner jeg å bli bekymret for hvordan jeg skal klare det. Og bekymringer er det siste jeg trenger 🙁 

Takler bare ikke der minste stress lenger.

Jeg får komme meg avgårde på kurset nå.

Og håper energinivået er bedre i morgen.

Ha en fin dag alle der ute.

#bipolar #psykiskhelse #mentalhelse #psykiskhverdag #depresjon #oppogned #sliten #stress

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg