Det skal bli orden på boden.

Nå har det vært litt travelt her et par dager. Men vi er enige om ikke å stresse med noe.

Onsdag kveld var vi avgårde og fikk skjært opp materialer til hyller inne på boden. Det har stått litt på hodet her de siste månedene. Det er bare ikke plass til alt i en liten leilighet. Så nå er det ny sortering- og kasterunde.  Det er ikke noe jeg liker veldig godt.  Har nok en liten samler i meg (arvet etter min mor ) Det meste er jo kjekt å ha. Men nå må altså noe kastes.

Før jeg sto opp på torsdag var boden halveis tømt. Alt står nå i stua. En med maur i blodet var grytidlig våken og hadde begynt lenge før jeg tenkte på å våkne. Min snilleste kjæreste. Han tømte resten av boden og satte opp hyller på hele den ene veggen der inne .Flinkis han.

I går var jeg på jobb fra 07-15. Det gikk veldig fint. Jeg var nok litt gira fortsatt  da jeg kom hjem. Men da jeg endelig fikk satt meg ned kjente jeg at jeg var vist sliten. Det var også kjæresten, så vi roet ned med en liten sofahvil.

Tidlig på kvelden tok vi kaffen med Baylis  på verandaen i den deilige temperaturen. Det kjennes litt på formen i dag.  Selv om det ikke ble altfor seint kvelden på oss.

i dag skal vi heller ikke stresse. Vi har hatt en god frokost  :

Stekte hamburgere og egg.Stekte også noen skiver av rugbrødet mitt i panna . (Har forresten bakt ei ny runde med det) Det ble en saftig frokost.

Nå har vi handla ferdig for helga og skal ta livet med ro i dag. Det er så godt ha ha en rundt meg som ikke stresser meg opp samme hvor mye kaos det rundt oss. Nå sover min kjære en liten lur og det skal jeg også.  Det er jo ingenting som flyr fra oss. Vi tar det i eget tempo når vi våkner igjen . Dette blir så bra tilslutt. 

#kos #frokost #talivetmedro 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg