Så fort snur det altså:(

I går var det en travel dag fra morgen til kveld. Humøret var greit og vi bråbestemte oss for å reise til campingen , min bedre halvdel og jeg. Vi måtte ta turen uansett i nærmeste fremtid, for å ta mål av vogna. Vi måtte nemlig ha nytt fortelt i år. 

Det var deilig vær og alt var bare fryd og gammen. Alt var som det skulle på plassen. Vi fikk målt det vi skulle og satt og slappet av så vidt i sola. Vi begynte å se litt på nettet etter et brukt telt og var så heldige å komme over et som burde passe. Tok en telefon og kjøpet var i orden.  Dermed var det bare å pakke seg i full fart inn i bilen igjen for å rekke hjem og få henta teltet i løpet av kvelden. Men først måtte vi innom en tur både her og der.  Det tok tid. Så vi var ikke hjemme før veldig seint. Utslitte , sultne og veldig fornøyd med dagens gjøremål var det bare å legge seg.

 

I dag derimot snudde humøret nedover som bare det på vei opp til bipolarkurset. I løpet av kort tid satt jeg skjelvende i hele kroppen, svimmel og deprimert på kurset.  Så i dårlig form at det ble lagt merke til. Men jeg holdt ut den tida det varte. Nå er jeg endelig hjemme igjen .Måtte ta noe beroligende for å roe ned kroppen.  Og nå skal jeg ligge her i mørket til min kjære kommer hjem. 

Så fort kan det altså snu. Jeg kjenner at jeg ikke vil ha denne diagnosen!!! Jeg vil være NORMAL .  Hva nå enn det er. Det blir for slitsomt å henge med meg selv og alle berg- og dalbaner. 

Da takker jeg for meg i dag og lukker øynene for verden ei stund.

#bipolar  #psykiskhelse #mentalhelse #psykiskhverdag #depresjon #oppogned #sliten

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg