En helt ubeskrivelig ro.


Det er Søndag. Det er hviledag. Og jeg har en ro inni meg som jeg ikke kan huske sist jeg har kjent. Helt ubeskrivelig. Jeg ligger og leser, klarer og konsentrere meg, ingen hjertebank. Det er så stille i brystkassa at jeg nesten må kjenne etter om jeg har puls. Er det mulig?? 

Jeg var oppe for litt siden og tok et par brødskiver med elsklingen min. Satt så stiller jeg bare kunne for ikke å miste den uvanlige roen. Smurte forsiktig på skivene mine og spiste så rolig jeg kunne.

Jeg klarte jobben min i går. I dag er det ingen foventninger til meg. 

Jeg skal ligge her og NYTE denne ukjente roen som nesten virker ukjent. NYTE Søndagen.  NYTE stillheten. NYTE å være LYKKELIG. 

Når jeg skal stå opp en gang i dag skal jeg pakke inn og gjemme “roen” min godt under puta. Så kanskje jeg kan finne den igjen der senere hvis den blir borte for meg .

Ha en rolig søndag alle dere der ute 🙂

 

#bipolar #psykiskhelse #indrero #mentalhelse #søndag 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg