Man må kunne stole på hverandre.

Man må kunne stole på hverandre!!

 

Nå ligger jeg og slapper av å ser litt på tv.

Har sovet et par timer, men trenger mer.

Min bedre halvdel har tatt seg en tur ut for å slappe av litt der. Det er helt greit. Han har vært superflink her hjemme mens jeg var på jobb i dag.Selv om han heller ikke var så imponert over at jeg hadde bestemt meg for å jobbe fulle dager en dag i uka.  Noe jeg er sikker på kommer til å gå veldig fint.Vi har vært igjennom litt av hvert begge to i de få månedene vi har vært sammen.  Men det må vi bare lære oss og takle og komme oss igjennom .For tiden er vi ganske slitne av alt. Det er mye man skal igjennom i løpet av et liv. Godt vi ikke vet alt på forhånd. 

Da kunne man gitt opp før man hadde begynt.

Men vi skal klare oss.

Elsker deg masse gutten min.

#bipolar #psykiskhelse #mentalhelse #utfordringer  men mest av alt #kjærlighet 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg