På arrangement i Sandefjord


I dag har jeg vært grytidlig oppe. Min samboer og jeg har vært på et arrangement i Sandefjord.  Han fikk et tilbud om det på mail.  Var trukket ut til å være med på det og motta en reise for 2 til sydlige strøk.  Det hørtes spennende ut. Jeg pleier aldri å bry meg om sånne mailer. Men denne gangen dro vi for å se hva dette var. Tok det som en tur i finværet.  

Vi fikk en introduksjon om reisebyrået og hva slags temareiser de hadde å tilby, pluss til hvilken land. Det var faktisk flere reiser vi kunne tenkt oss der. Masse spennende. 

Vi bestemte oss for å velge en 8 dagers tur til Kroatia.  Med fly ,hotell og flere turer med omvisning og guide. Og buss imellom stedene og hotellene vi skulle på. Pris 950,- pr.pers. Høres utrolig ut så vi får se hva som skjer. Turen er iallefall bestilt. Vi reiser i februar neste år. Så

Så har vi noe å se frem til.

Håper det stemmer alt sammen. Er litt skeptisk  til sånne ting. Men dette virket troverdig og som et skikkelig opplegg.

Gleder meg masse.

Ha en fin kveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg