100 IDÉER TIL BOKA MI I NATT

I går kveld kom jeg litt igang med boka mi igjen. Det var mye retting først, men så var jeg igang. Klokka gikk alt for fort . Jeg ble nødt til å prøve å sove. Skal jo på jobb i dag.

Men det ble ikke så lett å sove gitt. Tankene var i boka hele tida. Om handlingen , hvordan omgivelsene ser ut, hvordan personene i historien  er og ser ut. 

Idéene holdt meg våken til halv 5. Jeg kunne like gått satt meg foran pc’n igjen.  Men jeg klarte å la der være . Det hjelper litt å ligge med øynene lukket, og prøve å slappe av. Selv om man ikke sover.

Heldigvis fikk jeg noen timers søvn nå på morgenen. 

Mannen går ut nå på ei ny runde med snømåking , og jeg får finne frokost og arbeidsklær .

Ha en fin Lørdag. 

 

#bok #idéer #fantasi #søvnløs #forfatterspire # spennende

6 kommentarer
    1. Bra du har ideer til hva du skal skrive..men du får prøve å legge tenkinga til dagtid..men vanskelig å styre det da 🙂 Ha en fortsatt fin dag <3

      1. Ja det hadde vært mye bedre det 🙂 Men det er på natta det er mest stille rundt meg, og da kommer tanker og idéer susende. Skal prøve å få et par timer for meg selv i dag.og se hva det blir ut av det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg