1.MAI, SLØV DAG OG ENKEL MIDDAG

Her har vi nydt en fullstendig rolig dag.  I pysjen begge 2 faktisk. Vi har sovet lenge på formiddagen. 

Jeg har ligget og lest en del i dag. Og halvveis sovnet flere ganger. Nå har jeg hørt på minst 5 lydbøker den siste måneden. Så det var litt greit å lese selv nå. Har fått flere esker med serier her.  Jeg har lesestoff  i flere år nå tror jeg. Mannen har holdt seg til you tube. Han blir helt oppslukt av det han finner der. Det er deilig det ….med sånne dager noen ganger.

Middagen ble helt enkel i dag.

Omelett med frosne grønnsaker, 1 boks sjampinjong, og purre. Og hvitløksbaguetter ved siden av. 

Spiser på stuebordet vi som oftest. Boka mi ligger klar bak tallerkenen min som du kanskje ser. Bare og rydde av bordet etter maten, og fortsette med lesingen.

Jeg har forresten gjort et par andre ting også. Reparert arbeisbuksa til mannen for snart 10. gang . Blir den ødelagt igjen nå skal han heller få kjøpe seg en ny.  Den er nok det som kan betegnes som oppbrukt nå.

Og jeg har festet omtrent halvparten av trådene i strikketoppen min. Bilde kommer da alle er festet😃

Nå er jeg klar for å legge meg igjen. Lese litt til.

Håper å få sove godt i natt.  Så jeg er mer våken i morgen.

God natt til deg også😚

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg