1. DAG I RESTEN AV MITT LIV

Fra i dag skal det gjøres noen små endringer i hverdagen min. Det bestemte jeg meg for etter det gode resultatet jeg fikk fra legen på brystdiagnotisk senter i går. En ting er jeg allerede i gang med. Det skal jeg fortelle om senere, hvis jeg klarer å holde løftet til meg selv. Nr 2 på lista er å ut å gå tur, helst hver dag. Det skal jeg gjøre senere i dag.  Nå  sitter jeg på legehuset og venter på å få satt på blodtrykksmåler.  Når det er gjort skal vi ta en tur bort til min mor å spise frokost. Strikketøyet er pakket med, så jeg skal få unna noen runder på det mens vi er der😊

Ha en fin dag😙

5 kommentarer
    1. Høres bra ut! Lykke til med resten av ditt liv 🙂 Å gå turer er aldri dumt. Jeg MÅ gå turer hver dag på grunn av puddelen Barney, og det er jeg kjempeglad for at jeg må 🙂 Lettere å komme seg ut!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg