1. BRYLLUPSDAG ER OVER

Ja.. nå er dagen over. Vi reiste til Krøderen kro og spiste bryllups-menyen som vi  hadde derfra. 

Hjortegryte… alltid like god. 

Jeg glemte å ta på tyttebær før bilde ble tatt, så maten så nesten litt kjedelig ut. Men det skal jeg love dere at den ikke er. Skikkelig mørt kjøtt. 

Der var det med tyttebær ja😊 fargerikt med en gang.

Når man spiser middag på denne kroa følger det med så mye kaffe og dessert du bare orker i prisen. I dag så ikke dessertbordet spesielt pent ut, det var mange som tok søndagsmiddagen der i dag. Personalet rakk nok ikke å holde det pent hele tiden. Men det smakte jo like godt uansett. 

Det var gelé, sjokoladepudding, semulepudding, karamellpudding, tilslørte bondepiker, krem og dessertsauser. Herlig!!

Her har jeg en porsjon med gelé, semulepudding og rød saus.  Og enda smakte jeg på karamellpudding med vaniljesaus også. Skal si vi ble både mette og trøtte etter den middagen. Jeg tror mannen spiste mer eller mindre i søvne. Han hadde vært våken siden halv 4 i natt . Pluss at han fikk besøk noen timer også fra morgenen. Så det ble full fart hjem for å ta middagshvilen da vi var ferdige med å spise.

Her er det lykkelige paret senere på kvelden. Det hjalp med en dubb. Mannen har ikke rukket å gni søvnen helt ut av øynene stakkar, men han stilte opp til posering med meg likevel. Snille mannen min😍😍

Noen bilder utenfor kroa. Dette er et populært sted. Anbefaler turen innom hvis dere noen gang kjører forbi😍

Her er det flott utsikt utover Krøderen ( fjorden) Rett nedenfor kroa ligger det en liten campingplass. Jeg har ikke gått ned og sett på den noen gang, men jeg kan tenke meg det er godt og hoppe til vanns derfra på varme sommerdager 😊

 

Da er det vist på tide å avslutte vår første bryllupsdag❤

HA EN GOD NATT😍

 

#bryllupsdag #krøderenkro #lykkelige #hjortegryte #middag

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg