Vanskelig å våkne i dag, men det må jeg.

Natta gikk helt skeis da jeg sovnet til normal tid i går kveld, og våknet opp igjen etter bare 2 timer. Det tok noen timer å klare å få sove igjen. Det kjennes nå. Trang i øya kan man si. Men jeg skal i bursdag i kveld, så jeg må klare å virke snart. En dusj vil nok hjelpe forhåpentligvis.

Et av barnebarna mine i Hokksund fyller 12 år i dag. Det må jo feires. Jeg kjører innom og tar med min mor på veien. Jeg skal pakke med meg alt jeg trenger for å bli noen dager hos henne etter bursdagsfeiringen. Symaskinen og noen av stoffene mine skal bli med også.

Planen er å  få sydd en nattkjole til henne mens jeg er der. Da får jeg de riktige målene. De glemte jeg nemlig å ta sist jeg var der.

Her er stoffene som er kjøpt inn til nattkjolen. Myk flanell og ribb. 

Jeg har ikke mønster, så vi får se hvordan den blir.

Nå er det på tide å komme seg i dusjen, så ihvertfall det er gjort.

Ha en fin dag da😚

10 kommentarer

Siste innlegg