SKULLE IKKE PRESSA LUFTA UT AV MEG PÅ SYKKELTUR

I går hadde jeg en nesten dobbel dag, siden jeg ikke sov natta før. Og jeg testet sykkelen min en liten tur i løpet av dagen. Jeg følte at formen var veldig grei i går. Men jeg tok meg fullstendig ut i oppoverbakken. Pusten var ikke normal igjen før ei god stund etter “treningsøkta”.

I dag er feberen tilbake. Foreløpig er den ikke mye å skryte av.  Men nok til at den merkes. I tilegg er hodet vondt i dag. Skulle nok ikke vært så tøff i går.

Jeg har sovet lenge i dag. Ble vekket av telefonen. Det var datteren min. Hun hadde ringt en gang tidligere i dag også som jeg ikke hadde hørt.  Jeg sov som en stein.

Denne dagen blir veldig kort. Så jeg har puslet rundt med litt smårydding og fyra opp i ovnen mellom kaffeslurkene. En sein frokost har jeg også fått i meg. Ikke værst det.

  Jeg har lovet mannen å fjerne hundemøkk ute i dag. Det må gjøres  før mørket dukker opp. Så akkurat nå er det førsteprio.

Resten av dagen får bli som den blir. Jeg tar det jeg orker. Jeg skal vurdere en corona-test over helga hvis jeg fortsatt har symtomer. Men jeg tror mest på at det er en vanlig forkjølelse med småfeber, grumsete hals og bryst, og hodepine. Regner med det kommer av all svetting og lufting på søndag da jeg pusser vinduer og bytta gardiner. 

Her står trillebåra ute å venter på meg, og sykkelen står godt parkert. Jeg håper snøen holder seg unna ei stund så jeg får prøvd den en tur igjen snart. ( sykkelen altså)

 

Jeg får kle godt på meg å komme meg ut.

Mannen blir visst sein i dag fikk jeg beskjed om nå. Heldigvis handler han på vei hjem. Jeg bør vel holde meg unna butikken med symptomene mine uansett.

 

Ha en fin fredagskveld😚

 

8 kommentarer
    1. Dumt sykkelturen ble i tøffeste laget da.. men noen ganger må man jo prøve og feile litt.. Ser trivelig ut på tunet 🙂 God helg <3

    2. Hvis du er litt forkjøla er det nok stor grunn til at du ble sliten på sykkelturen også. Jeg krysser fingrene for at det er bare forkjølelse, men sikkert ikke dumt å teste 🙂 God bedring <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg