Klarte det i dag også.

Seint, men godt å få gjort det i dag også. Jeg klarte å klatre over dørstokken igjen nå seint i kveld. Det ble ikke lange turen denne gangen heller. Det ble 15 minutter…5 mer enn i går. Akkurat det jeg hadde bestemt meg for.

Det er bikkjekaldt her, så det isa godt i øyenbryna da jeg gikk. 16 minus i kveld. I går var det 13. Jeg ønsker meg mildere vær. 

Uansett vær og føreforhold skal jeg ut igjen i morgen. Jeg er nødt til å komme i siget før jeg skal hjem igjen.

Det har vært ei stort sett søvnløs natt på meg i natt. Fikk nok en par-tre timers blund langt ut på morran. Da blir resultatet en ubrukelig dag.

Jeg har ligget og lest en del i ei bok jeg fikk låne av datteren min. Og jeg har laget en rask middag i kveld. That ‘s it.

Håper å få sove mange timer i natt. Dagen derpå blir så mye bedre da.

Ønsker deg også en god natts søvn😚

6 kommentarer
    1. Slitsomt å ikke få sove. Lå våken 3 timer fra 3-6, og sovnet etter 12, så det ble er par timers søvn nå på morran heldigvis. Bra jeg ikke skal på jobb ☺ God fredag! ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg