Helt døgnvill hele uka.

Nå er jeg helt på jordet med søvnen igjen. Alt er snudd helt på hodet. Ute på tur har jeg ikke vært siden mandag, men jeg har fått gjort en del ting inne i løpet av uka. Jeg har begynt å ta i bruk en bod i kjelleren her. Har skaffet meg hengelås til den og sortert ut ting fra et par pappesker. Fylt noe av det over i den største plastkassa jeg hadde her og har klart å bære ned den pluss litt annet som kan tåle å oppbevares der nede.

Fyttikatta så mye papirer jeg har her også. Fra årevis tilbake. De vil jeg helst brenne. Vil ikke kaste så mye av sånne ting i søpla. Vet bare ikke helt hvor jeg skal få gjort det enda.

Genseren min har jeg strikket ferdig. Jeg har begynt å feste tråder på den. Da det er ferdig gort må den sys sammen, og tilslutt må halsen strikkes. Planen er å kunne bruke den når jeg skal ut å prøve skiene mine sammen med ei venninne i påsken.

Vi er vel alle møkk lei snøen nå, men for oss som skal ut på skitur en dag sånn i siste lita var det flaks at det kom litt til. Og nå er påskeværet på plass også.

Vi får håpe det varer lenge, for min venninne skal jobbe noen dager til før vi kan ta turen ut med ski, appelsin, kakao og kvikk-lunsj.

Fra grytidlig på morgenen i dag har jeg fått sammenhengende søvn til klokka var 14. Jeg er helt vimsete og ør i hodet i dag også, men skal prøve alt jeg kan og holde meg våken til kvelden.

Formen har ikke vært god de siste 4 ukene, så nå har jeg fått bestilt en legetime på mandag. Tenkte å sjekke om det kan være allergi av noe slag. Og samtidig få sjekket blodtrykk, blodsukker, og alle andre typer blodprøver også. Det begynner å bli ei stund siden sist. Nå skal jeg kle på meg og ut å lufte meg på en liten tur.

HA EN FORTSATT FIN LØRDAG  ❤️

6 kommentarer
    1. Bra du har fått bestilt deg en legetime for å sjekke litt.🤗
      Håper du har hatt en strålende dag i sola med påskekos i sekken.🐥🐣🌞
      Nyt kvelden!🤩

      1. Takk.. det ble tur uten sekk i går. Var bare ute på en luftetur langs veien. Det var visst mer enn nok.
        Påskegodtet blir med når jeg skal ut på ski….antageligvis på fredag 👍
        Fortsatt fin søndag til deg 🥰

    2. Kan være lurt å ha time hos lege for sjekk av både det ene og det andre innimellom, ikke minst for å utelukke problemer i kroppen. 🙂
      Jeg har også følt på dette med hvor jeg skal kaste gamle papirer. Har ikke hus med vedfyring lenger, så da er det noe som helst bør makuleres. 🙂

      1. Ja, nå føler jeg det er på tide med en sjekk igjen.
        Har jo ikke vedfyring lenger jeg heller, så bør kanskje skaffe meg en makuleringsmaskin.
        Det er ikke alt som er lurt å kaste i søpla 😊

    3. Greit med en sjekke hos legen, for å se at alt er som det skal være 😊
      Jeg ønsket meg en makuleringsmaskin i bursdagspresang, og fikk det. Den holdt nesten på å gå varm da jeg gikk igjennom alle gamle papirer i fjor. Det ble en stor sekk, som jeg kastet. Samler på seg alt for mye… Nå er snart sola på balkongen og varmer opp, og da skal jeg ut å sette meg å nyte varmen. Ønsker deg en fortsatt fin søndag, klem 🤗

      1. Ja det er nok en sånn jeg skulle hatt jeg også. Har ingen peis å brenne det i lenger. Og nå har jeg alt for mye liggende her.
        Skal bli godt med en sjekk hos legen nå. Jeg er fortsatt Jeg ha3 sol på døgnvill, og det sliter på det også.
        Jeg har sol på balkongen nå jeg også, og tenkte jeg skulle stå der ute å plante om noe av det som burde vært gjort for lengst.
        Fortsatt fin søndag til deg også 🫠

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg