En kveld i Hokksund, og brå bortgang.

Mandag var jeg på fotballkamp igjen for å se barnebarnet spille.  Denne gangen var det i Hokksund. Jeg tok turen uten overnatting da, siden det ikke var så lenge siden jeg kom hjem til meg selv igjen. Det er kjempegøy å se dem spille. Jeg har en plan om å rekke å se enda en hjemmekamp i Hokksund før de tar skoleferie og kampfri.

Det som er så godt med å komme seg ut i Hokksund er at jeg ser kjente fjes overalt. Denne gangen møtte jeg en gammel skolevenninne.  Hun var å så barnebarnet sitt spille hun også. Og det viste seg at min datter og hennes datter tydeligvis har mye kontakt gjennom fotballen. Jeg ble stående å prate litt med henne etter kampen. Det var så koselig. 

Min mor, som jeg hadde hentet for å bli med på kamp, og jeg dro innom min gamle arbeidsplass og handlet etterpå. Kiwi Semsmoen. Der var jeg så heldig at 3 av mine tidligere kolleger var på jobb.  Så fikk jeg pratet ei stund der også. Det er lenge siden jeg har pratet med noen utenom familien nå. Jeg holder meg stort sett innenfor mine egne 4 vegger, eller min mors 4 vegger. Men jammen gjorde det godt å se andre kjente mennesker.

Mannen hørte det på meg at jeg var litt høytflyvende da jeg kom hjem seint på kvelden. Jeg hadde veldig mye å prate om nemlig. Og var ganske så ivrig med å få fortalt alt på en gang.

Ellers på hjemmefronten går det fortsatt i masse lesing her. Døgnet mitt er på villspor, og dagene blir som de blir.

I tillegg tenker jeg masse på en bloggvenninne som gikk bort brått og uventet rett før 17. Mai. Det er forferdelig trist. En annen bloggvenn steppet opp og ordnet krans til begravelsen hennes fra flere av oss her inne på blogg.no. Det er jeg veldig glad jeg fikk være med på❤

Ingen vet hva dagen bringer. Derfor har jeg nå bestemt meg for å prøve å nyte tiden fremover så godt jeg kan.

 

Ønsker deg en fin dag❤

4 kommentarer
    1. Godt å prate med kjente altså, så koselig.
      Veldig veldig trist med Eva, tenker på henne mange ganger pr. dag! Bli revet bort slik og de som sitter tilbake!
      Bare så trist så trist.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg