En del fornuftig i dag.

I dag har formen vært bedre. Jeg har holdt ut hele dagen uten å legge meg ned annet enn ved et par telefonsamtaler. Datter’n ringte på dagen i dag, og venninna mi ringte nå i kveld.

Jeg har pakket inn og fått sendt avgårde ei kåpe jeg hadde ute på Finn.no.  Jeg er glad for alt jeg kan få ut av huset. Så da jeg var ferdig med innpakningen og fikk kjøpt porto til en  Norgespakke på nettet, gikk jeg løs på et par hyller i et skap inne på vaskerommet. Der ligger det mye som ikke har vært i bruk på noen år.

Noe av det laget jeg en ny annonse på Finn av. Det tar litt tid det også. Med støvtørking og fotografering av hver ting. Enda mer lager jeg en annonse av i morgen, og noe gikk i esken som skal på dynga til uka. Den er så godt som full nå.

Vasket klær og pusset de store glassdørene til terassen fikk jeg gjort aller først i dag, etter en lang oppvåkning der ute med kaffekoppen og funderinger over hva dagen skulle brukes til.

Pakken som skulle sendes kjørte jeg på posten i butikken her borte med tidligere i kveld. Da skaphyllene var unnagjort.

Da var jeg blitt kjempesulten igjen. Og det var blitt såpass sent at de ferdige burger’ne de har i varmdisken var satt ned til nesten halv pris. Selvfølgelig kjøpte jeg meg en av de da, pluss en kald kyllingwraps fra kjøledisken som det også var nedsatt pris på. Enklere middag en lørdagskveld går det vel ikke an å få.

Jeg hadde tatt med meg Esther, turbånd og hundeposer i dag også. Det var en del vind i kveld og ikke fullt så varmt som i går. Så i kveld ble det en liten tur på oss før vi reiste hjem igjen. 

Til slutt ble det en god stund med skravlings i telefonen med venninna mi.

Jeg er superfornøyd med dagen, og gleder meg til å legge meg med enten tv eller bok nå.

Håper dagen din har vært fin også.

God natt 🥰

4 kommentarer
    1. Det ble en aktiv dag med mye gjort, og så godt der å få ryddet litt i forskjellige ting. Jeg skal ha en gjennomgang av bøkene i bokhyllen min senere i dag, for å få oversikt over hva som er lest og ikke. Håper du får en fortsatt fin søndag, klem 🤗

      1. Takk jeg hadde en helt grei søndag 😊
        Det er ikke så dumt å gå igjennom bokhylla. Jeg fant mange flere bøker jeg ikke hadde lest enn det jeg trodde jeg hadde. Det er kun de jeg ikke har kvittet meg med nå. Veldig mange som er ute av huset, og det var godt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg