Bøker, bøker og bøker.

Jadda, da er alle bøkene som lå ute til salgs solgt. Og jeg har lagt de jeg skal beholde og de som skal kastes i hver sine esker. 

 I denne esken får jeg plass til alle symagasinene mine også. Jammen er det greit å få sortert i saker og ting.

Flytteeskene jeg har fått er veldig store, så esken med bøker som skal kastes, skal fylles opp med andre ting som skal på dynga. Så blir den med til Hokksund neste gang jeg skal dit, og videre til dynga etterpå. Jeg skal få min mor til å gå igjennom et eller annet hos seg også som kan bli med på samme turen.

Etterhvert som jeg får lest bøkene jeg har beholdt skal jeg kvitte meg med dem. Jeg vil ikke ha de stående og samle støv en gang til. Jeg leser sjelden ei bok to ganger uansett.

Nå skal jeg ha ei pause i pakkinga og ryddinga. Skal lese noen blogger og kanskje litt i ei bok fra biblioteket som jeg begynte på i går.

 

Ha en fin dag ♥ 

6 kommentarer
    1. Jeg har også hatt noen ryddeaksjoner der jeg har kvittet meg med bøker. Gitt bort, kastet, solgt. Og – som du sier – man leser jo sjelden ei bok to ganger 🙂

    2. Man vet ikke hvor mye man har før man skal flytte. Det er sikkert!🤗Men så deilig det er å få ryddet litt og jeg er helt enig. Jeg leser også sjelden en bok 2 ganger, så like greit å la noen andre få muligheten til å lese dem.👍🏻😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg