Alt for få turer denne måneden.

Denne måneden klarer jeg ikke 50 km målet mitt. Formen har gjort at det har stoppet opp litt. Pusten har vært tung. Og litt for høy temp i et par uker. Ikke mye, men nok til at det kjennes i kroppen. I løpet av denne uka har det begynt å slippe taket virker det som, og i dag måtte jeg ut å ha frisk luft og bevegelse.

Det var godt å være ute å gå en tur igjen. Grått vær og duskregn,  men det gjør absolutt ingenting. Snø og is er borte fra gangveien. Det er helt trygt å gå der nå.

Det ligger fortsatt is og og sørpete snø oppe i gården hos meg, men den blir nok borte innen kort tid forhåpentligvis.

Mye av isen er blitt borte på elva også. 

Det kan hende jeg skal bade litt lenger oppover her i løpet av sommeren. Men før badesesongen begynner har min ene venninne og jeg tenkt til å prøve skiene våre en dag i påsken. Det spørs da, om det er snø igjen i noen av løypene rundt her innen den tid. Vi har planen klar… kvikk-lunsj, appelsin, og kakao skal pakkes i sekken. 

HA EN FIN HELG ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg