MITT PROSJEKT VED TIL VINTER’N

På vei hjem fra campingen på Søndag så jeg så mye kvist og kvast langs veien. Det tenkte jeg kunne være lurt å putte noe av i bilen. Sikkert fint å fyre med i vinter. Mannen protesterte vilt. For det første var det stapp fullt i bilen, med et helt fortelt pluss div annet campingutstyr, for det andre var det kliss vått alt som lå utendørs nå etter alt regnet. Og for det tredje var det ikke min skau. 

Men jeg regner da med at det ikke gjør noe skade å plukke med seg litt småkvist. 

Så nå er en søppelsekk full av kvist og kvast tørket litt av gangen rundt omkring i huset.  Har snudd litt på det innimellom. Og i dag har jeg kuttet det i passe biter. Gjett hvem som har tørr ved??? Jo det er meg. Den varmer sikkert minst i tre kvarter… hehehehe. 

 
https://youtu.be/ELjB14P6YZY

 

 

 

Har gjort et forsøk på en video her. Er veldig spent på om jeg har fått det til.

 

#vedhogst #skauarbeider #vedtilvinter’n #flinkis

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg