GIR OPP

Licensed from: pixel2013 pixabay.com

Den følelsen jeg ligger med her nå, etter å ha blitt sendt hjem fra jobb av min venninne, skal jeg huske på når jeg skal til legen og nav igjen. Akkurat nå har det gått opp for meg at jeg er sliten av å hele tiden prøve. Prøve å komme igjennom dagene på jobb , bare for å bruke de neste dagene på å samle meg nok til å klare neste gang det er jobbedag. Det aller meste av uka går med til det. 

Barnebarna har jeg vel knapt nok besøkt det siste året. Jeg ser de så vidt på butikken da jeg jeg er på jobb innimellom.  Besøk hjemme syns jeg også er slitsomt . Det blir til at jeg ligger å lader opp til jeg er nødt til å reagere før de kommer. 

Endelig i dag…. har jeg forstått at dette er ikke noe til liv.  Jeg skal si til både nav og legen at jeg vil søke 100 % uføretrygd.  De fleste har sagt jeg burde det lenge. I allefall de som ser meg utenom jobb. Tilogmed kunder syns jeg drar strikken for langt. Jeg burde ha et fullverdig liv. Uten å slite meg ut ved å prøve, prøve og prøve meg på jobb.

#bipolar #psykiskhelse #utslitt #nedfor #jobb # nav

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg