Jeg sover så mye jeg kan i dag

I dag er jeg alene på hytta. Bare bikkja og meg. 

Kjæresten min har reist tidlig i dag for å hjelpe til med en jobb. Og jeg sover og sover. Har bare vært oppe og spist et par ganger. Gitt bikkja mat og luftet han litt.  Verdens snilleste Rambo.

Det er ikke fullt så kaldt her i dag. Godt ,friskt og stille på verandaen.  

Men jeg klarer ikke å være våken.  Har lagt meg under dyna igjen. Må samle litt tapt energi. 

En av sønnene mine skulle komme hit senere i dag med en telefon, avtalte vi nå.  Og jeg tror det skulle komme et annet besøk her i dag også. Det er nok til at skjelvingen og uroen i kroppen er på plass. Jeg stresser meg opp for ingenting nå om dagen. Vil bare sove og stenge verden ute til formen kommer litt tilbake igjen.  Det vet jeg jo at den gjør. Jeg er bare så tom, trøtt og sliten nå. 

Jeg ligger her i pysjen ennå. Selv om klokka er over 14. Får ikke hjelpe det.  Nå skal jeg lukke øynene og benytte anledningen til å sove enda litt til. Prøve og roe kropp og sjel. Og vente på bedre dager igjen.

#bipolar #psykiskhelse #mentalhelse #psykiskhverdag #depresjon #oppogned #sliten

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg