Viserene på klokka er misforstått i dag😕

Upps.. dette ble helt feil. 

Jeg hadde en plan om å dele ei oppskrift på muffins med dere i dag. Kaosmuffins som jeg kalte dem. Pga at de ble rotet sammen på en kaosdag. Men som jeg skjønner nå så blir det plutselig litt travelt her.

Jeg var en tur på badet for en halvtimes tid siden.  Og kikket på klokka på veggen i forbifarten.  Jøss..ikke mer en ca 7. Da kan jeg legge meg å lese litt på tlf. Men plutselig får jeg se oppe hjørnet på den at det står 12.03 !!! Hvaforno??? Jeg går inn på det jeg kommer på i farta på tlf for å sjekke om det er riktig.  Og jammen er det .Selv om jeg er like trøtt som om den skulle vært 7. Må ha tatt feil av den lange og den korte visere på veggklokka.  Det var veldig dumt. For jeg skal i bursdag til mitt eldste barnebarn klokka 15.00 .

Nå blir der travelt her gitt. Kanskje jeg rekker muffins oppskrift seinere i dag.

Ha en fin dag folkens og se nøye på klokka.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg