Venter på mannen med middagen klar.

Det ble en dubb på meg tidligere i dag ja. Ikke til å unngå.

Nå står middagen klar. Tenkte vi kunne spise litt tidligere enn vi pleier. Et par koteletter som lå igjen i pakka fra i går er stekt. I tillegg tok jeg opp en halv kjøttpuddig fra fryseren før jeg la meg i går. Måtte ha noe ved siden av for sikkerhetsskyld.

Det som blir igjen av kjøttpuddingen kan brukes til pålegg. Mandelpoteter og brokkoli er kokt, og det som var igjen av saus fra i går er frisket opp med stekefett og stekt sjampinjong.

Dette blir godt, for nå er jeg sulten.

Det har blitt mye kjøtt i det siste. I morgen fiskesuppe fra pose, med masse eksra fisk oppi.

Fin kveld til deg😚

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg