SKAL PRØVE Å LAGE SELV

I kveld var vi en kjapp tur på butikken. Begge var litt fyste, men ikke spesielt sultne. Så vi kjøpte bare det vi måtte ha.

Men vi kom over disse i kjøledisken. Og vi likte begge typene begge to 😊

Da blir jo jeg selvfølgelig nysgjerrig på hva det inneholder. Jeg liker å lage maten selv nemlig. Så listen med ingredienser ble nøye studert på begge boksene.

Over helga skal det handles inn det jeg trenger. Så skal vi se om det blir like godt.

Det er verdt et forsøk 😊

 

#lunsj #mellommåltid #lageselv

5 kommentarer
    1. Det fikser du nok med glans tenker jeg. Som du sier så er det nok ikke altfor vanskelig å lage. Har blitt flinkere til å lage ting selv jeg også, men har ikke prøvd meg på slike salater enda. 😉
      God søndag! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg