Nå vil jeg sove til i morgen

Pysjbuksa til mannen ble ferdig i dag. Han ble fornøyd med den😊 Nå har jeg laget middag, vi har spist og jeg er kjempetrøtt.  Hodet er vondt igjen. Jeg gruer meg til timen i Drammen i morgen. Jeg håper jeg sovner snart og sover til klokka ringer i morgen tidlig. Egentlig hadde jeg en plan om å sitte å strikke ei stund på sokkene mine, men nå orker jeg ikke å sitte oppreist en gang. Og jeg har sikkert ikke vondt av maange timer med søvn. Jeg har gått litt for mye på høygir noen dager nå, selv om jeg absolutt ikke skulle det. Men jeg har holdt tankene vekk fra alt jeg gruer meg til i disse dagene i hvertfall. Resten av denne uke blir det mye farting til sykehus og legekontor. 

DA SIER JEG TAKK FOR I DAG OG ØNSKER ALLE DER UTE EN GOD NATT😙

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg