I dag kjennes det ut som jeg kan virke litt.

Endelig har jeg fått ei natt med søvn igjen. Hele meg kjennes mye bedre ut i dag. 2 netter uten søvn gjør at alt streiker. Attpåtil skinner sola i dag og det er minimalt med kuldegrader. Det kan jo nesten ikke bli bedre.

Alle ovner er slått av nå, så lenge sola skinner inn vinduene og faktisk varmer litt. Jeg har heller fyra opp i vedovnen, for der skal jeg snart henge opp en av dynene våre til tørk. Får ikke begge inn i maskinen på en gang.

Den tørker fort foran vedovnen. Strømmen er ikke på sitt dyreste i dag, så da får jeg passe på å bruke andre ting som bruker strøm så lenge jeg kan ha vifteovnene avslått.

Støvsugeren skal få svinge seg snart. Det er godt å kjenne at jeg er klar for huslige sysler i dag.

Ha en flott lørdag😚

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg