Godt i gang med klippingen.

Det tar sin tid dette her. 3 meter stoff skal håndteres, og jeg har ikke noe klippebord. For de som kan sitte på gulvet og legge på såpass store mønstre som til en lang kjole er det nok en del enklere. Det kan ikke jeg, akkurat der har jeg et handicap pga av kunstige knær. 

Men det går da fremover. Jeg er veldig godt i gang. Jeg fikk klippet ut noen av delene i går kveld og har fortsatt i dag.

Kronglete greier. Jeg får bare bruke den tiden og tålmodigheten som trengs.

I kveld må jeg pakke sammen dill og dall til overnatting igjen. Jeg må nedover til min mor for å kjøre henne til ny øyelegetime i morgen. Etter forrige time har hun sett litt igjen. Så det er bare å krysse fingrene for at de klarer å fikse feilen.

Garn og pinner blir med nedover. Så får jeg strikke på sokkene mine mens jeg er der.

Kos deg med dagen😚

6 kommentarer
    1. Ikke så enkelt nei å drive med sånne ting, når kroppen setter sine begrensninger. Da må man bare være kreativ så blir det som regel en ordning på det 🥰

    2. Skjønner at dette ikke bare er helt enkelt nei når man har knær som ikke samarbeider. Du virker som du er løsningsorientert da 😊

      Gleder meg til å se det ferdige resultatet 😊

      Ønsker deg en kjempefin onsdags ettermiddag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    3. Det er ett nydelig stoff. Men skjønner at du har en utfordring med klippingen. Lykke til.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg