PLANTENE OG JEG LEVER

Arbeidsdagen i går er unnagjort. Overlevde nok en gang😊

I dag var jeg våken ved 10-tida. Det er litt tidligere enn vanlig. Spesielt etter ei seinvakt. Men det er jo strålende sol i dag, og vi har sittet ute ei god stund. 

Frokosten er nettopp inntatt: eple, banan og vaniljekesam . Det får holde frem til middag.

Jeg har også vannet og studert plantene mine nøye. Det spirer og gror både her og der.

Siden innleggene Her  og Her har det voks ut  mye mer av bladene på disse to.

Det et da litt forskjell 😊

Og jeg har endelig klart å få tomat-og paprikafrøene mine i jorda .

Her står miniveksthuset mitt ute i sola sammen med oss. Så nå er det bare å vente på at det kommer noe spennende inni der.

Ha en fin Onsdag 😊

 

#planter #tomatfrø #tomatfrø #veksthus

 

 

 

7 kommentarer
    1. Så godt å få sittet ute litt da 🙂 Skulle ønske jeg fikk tid til det. I dag hadde jeg hatt tid, men er syk, så gikk hjem fra jobb. Har bare ligget inne. Så gøy å se det spirer og gror, og ha minidrivhus 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg