Norsk mat før reisen til Thailand.

Vi har hatt besøk pa terassen her ei god stund nå. Min bror og hans Thailandske kone. Så her har det gått i samtaler på begge språk. Forsatt er ikke flyet til de farende kansellert, så håpet om at de kommer seg avgårde i morgen er der.

Nå har jeg vært i fryseren og rotet rundt. Jeg tenkte å få satt sammen en middag. Mat må vi ha.

Jeg fant en pose lapskausblanding og en kjøttpudding. Poteter var det her, og jeg tror jeg skal finne en løk her et sted også. Så da blir det lapskaus snart. Det blir god Norsk mat ,før de forhåpentligvis går over til Thaimat fra i morgen.

  Fortsatt fin søndag  ♥ 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg