JOBB I GÅR. SOVET I HELE DAG.

Dette her er faktisk helt ubrukelig.  Det er såvidt jeg klarer å holde telefonen å skrive her jeg ligger. Og her har jeg ligget i absolutt hele dag og sovet . Med unntak av frokost, ett innlegg på morgenen, og mat en gang til i løpet av dagen

Nå har jeg våknet litt , men lukker jeg øynene sovner jeg garantert igjen. Jeg må ha brukt det som fantes av energi i går. 

Jeg syns nok jeg merket det. For et par ganger holdt gråten på å ta meg, beina var gele og kvalmebølger dukket opp i ny og ne. Jeg kunne ikke bare reise hjem heller. Vi er ikke mer enn akkurat nok med folk på jobb. 

Når jeg ser hvordan dagen ble i dag, angrer jeg litt på at jeg er så sta.

Tror nesten jeg har vært i en bortimot bevisstløs søvn i dag jeg.  Jeg har drømt så innmari mye rart . Og noe av det har vært at jeg har vært så svimmel at jeg ikke har klart å stå eller gå.  Det har gått like rundt som når man er for full. I drømme har jeg gått i bakken flere ganger på grunn av den svimmelheten. Null styring på armer , bein og hode. Ikke sjans til å reise meg opp igjen heller. 

Jeg kan ikke skjønne annet enn at jeg har vært like svimmel i virkeligheten da jeg sov.

Nå til jeg mot til meg nok en gang og ringte jobben for å si i fra at jeg bare må holde meg hjemme i morgen. Det finnes ikke krefter igjen i meg. Er så sliten og trøtt at jeg er kvalm.

Det var min søndag. Håper dere andre har hatt en bedre dag. 

#sliten kvalm #utslitt # nullenergi

10 kommentarer
    1. Ikke noe godt å ha det sånn. Skjønner akkurat hva du mener. Sliter veldig med nettopp dette selv. Og opplever det på akkurat samme måte som deg. Håper du får hvilt ut i morgen. Og at dagen blir litt bedre da <3 Klem

    2. Jeg har svart belte i utmattelse, så vet litt om hvordan dagen din var. Håper du får restituert deg godt. Ikke bra å være så sliten! Da må man på lading!

    3. Ja i går hadde jeg ikke klart annet enn å sove. I dag har jeg vært oppe litt , men jammen har jeg sovet et par timer nå igjen. Jeg må nok lære meg å bremse enda mer enn det jeg har gjort til nå.
      Har enda en dag å lade på før jobb igjen på onsdag .

    4. Huff, det høres ikke helt bra ut nei. Godt du tok til fornuften og blir hjemme litt. Kan ikke være riktig å presse seg slik. Jeg skal på jobb selv i morra, men formen min er nok bedre enn din, og jeg har rolig jobb stort sett, så jeg håper det går fint med 3 dager etterhverandre. 🙂 God bedring! Klem 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg