EN PÅ SIGDALS-RALLY OG EN PÅ SOFAEN

Mannen har vært flink og kommet seg ut i dag. Han er på Sigdal-rally sammen med svigersønnen.  Jeg fikk en liten videosnutt av en bil i rasende fart på skauveiene her oppe. Og et bilde av bålplassen de har laget seg.

De storkoser seg. Jeg har sovet fra hele moroa. Hadde ikke orket uansett. Dino og jeg er hjemme og tar det med ro. Kroppen var så urolig og skjelven i hele går. Fikk ikke sove før langt på natt heller. Alt er i urute her nå. Søvn, mat og medesiner. I dag kommer medisinene i rute igjen i hvert fall, så får jeg håpe det andre følger med etterhvert. Nå skal jeg rydde litt på kjøkkenet, ta en kaffeskvett og etterpå håper jeg at jeg klarer å få strikket mer på genseren. I går ble det ikke strikking i det hele tatt.

  Ha en flott lørdag med dagens aktiviteter😚

8 kommentarer
    1. Bra mannen din kommer seg ut litt. Kjedelig å tråkke sånn oppi hverandre (kanskje) Som sagt jeg liker min egen ro …Flott bilde han sendte da <3 Fin kveld og håper det bedrer seg.

      1. Ja det var helt sikkert godt å komme seg ut en tur😊
        Koser meg alene jeg også. Men får faktisk den roen jeg trenger selv om han er hjemme også😊

    2. Mye snø der han var ja 🙂 Litt deilig med egen tid også 🙂 Når ting ikke er så greit fysisk kan det være deilig å bare slappe helt av alene også 🙂

    3. Ja, det var nok like greit at du ble hjemme og nøt litt alene tid ❤ Og mannfolka trenger jo litt egentid de også 🙂
      Så ut som de hadde det kos i alle fall.
      Det er enkelte dager ikke jeg heller får strikket. Ikke fordi jeg ikke har tid…jeg bare føler ikke for det, orker ikke å løfte det opp. Noen dager er sånn.
      Håper du føler deg bedre i dag i alle fall ♥ Fine søndagen til deg ♥
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg