En forferdelig dag i går.

Jeg hadde akkurat lagt ut gårsdagens innlegg da det første angstanfallet satte i gang. Det var helt jævlig. Svimmel, så slapp at jeg nesten ikke kunne sitte oppreist, det ble vanskelig og puste, halsen snurpet seg, hikstet og gråt, urolig og hard hjertebank,og jeg klarte ikke å holde øynene oppe mens det sto på som værst. Heldigvis har jeg beroligende midler til sånt. Og dét, i tillegg til at mannen klarte å få meg til å ta noen dype pust fikk endelig det første anfallet til å roe seg. Dermed ble resten av kvelden tilbragt i sløv tilstand under dyna. Utpå kvelden gjorde jeg et nytt forsøk på å komme meg opp.  Skulle ta blodtykksmåling. Men jeg vet ikke hva som skjedde. Jeg kjente at hjertet jobbet på spreng igjen og apparatet klarte ikke å få med seg pulsmålingen. Og så var det på’n igjen. Nytt anfall på gang. Vi klarte til slutt å få én måling. Da var trykket veldig lavt. Så det jo mulig det også var en grunn til at jeg følte meg skikkelig dårlig.  Ikke veit jeg. Helt forferdelig følelse var det i hvert fall.

 

I dag våknet jeg langt på dag. Og det var fullstendig stille og rolig i brystkassa. SÅ DEILIG!! Nå er det bare å håpe på at det varer kvelden ut. For nå har jeg tenkt til å lage den nye retten jeg fant på nettet😊 og prøve og rette litt på sveisen til mannen. Ble ikke helt godkjent etter forrige klipp..hehe. Det ender nok med at han må til en ordentlig  frisør. Jeg har aldri holdt på med hårklipp…. før nå😁

Ønsker alle en fortsatt fin mandag😊

6 kommentarer
    1. Det høres forferdelig ut. Stakkars deg. Og stakkars mannen som hjelper til så godt han kan. Men dere må jo bli fryktelig redde begge to <3 Spennende den retten da…
      Sett en bolle på hodet til mannen og klipp rundt. Det mener jeg mora mi gjorde…:)

      1. Hehe… tror jeg måtte løpt fort hvis jeg hadde klippet han i bolleklipp🤣

        Vi blir både slitne og redde når det skjer sånne episoder. Heldigvis er det ikke ofte det er SÅ ille. Men det tærer på at det drøyer og drøyer over så lang tid dette her.
        I dag har jeg vært i bedre form enn på lenge😃

    2. Ikke noe hyggelig.. men bra du får fokuset litt bort fra plagene ved å lage litt mat og “leike”frisør..håper det blir vellykket begge deler.. Godbedringsklem til deg <3

      1. Ja sant det😊 Maten ble vellykka, frisør rakk jeg ikke å “leike” i kveld. Håper å komme meg opp nogenlunde i tide til å rekke det i morgen, før han skal avgårde en tur😁

      1. Angstanfall har jeg hatt før. Men i går syns jeg det var ekstra ille fordi formen har vært dårlig over så lang tid nå.
        I dag har jeg følt meg MYE bedre😃
        Håper det endelig går seg til fremover nå😊😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg