Det blir operasjon av albuen til mannen

Jeg ble hjemme med Dino i dag, så han skulle slippe å sitte i bilen mens vi var inne på sykehuset.

Mannen min ringte da han hadde vært inne hos legen. Og det ble bestemt operasjon.  Vet ikke hvor lenge det blir til , men håper det ikke blir alt for lenge å vente.

Legen hadde sagt at det var noe lignende podagra, urinsyregikt. Helt sikkert noe med revmatismen regner jeg med. Får høre litt mer da han kommer hjem. 

Ihvertfall skulle slimposen i albuen fjernes, så det ikke skulle sette seg så lett betennelser der. Så da blir den nok aldri helt bra igjen. Men forhåpentligvis bedre enn den har vært de siste par månedene.

Jeg derimot har en skikkelig surre/daffedag . Skulle vært i dusjen før jeg må en liten tur i butikken.  Men så langt har jeg ikke kommet. Jeg har flyttet inn i morgenkåpa i dag. Og Dino driver bare med ugang, så det er ikke lett å få gjort så mye her uansett.  Han stor-furter nå da far ikke er hjemme. Og jada, da lar vi det gå utover mor, sko, tomme godbit poser og div annet.

NÅ KOMMER FAR!!!!  HELDIGVIS 😊😊

Da blir det fredelig her. Jippi.

Vi blogges.

#revmatisme #operasjon #betennelser #podagra #urinsyregikt #umulighund

5 kommentarer
    1. Hei.
      Håper det gra etter operasjon. En på jobben hadde dette. Slimpose. Ble bra han. Ønsker deg en fin kveld. Klem Solliv.

      1. Da får vi håpe det blir bra😊 ihvertfall mye bedre. Albuen er blitt helt uformelig. Det ser ut som det har vokst ut ekstra brusk/bein på selve spissen på albuen. Forkalkninger kanskje.
        Men da håper vi det blir bra😊
        Ønsker deg en fin dag også😊

    2. Får inderlig håpe at operasjonen av er suksessfull, og at han får en bedre hverdag 😊 Jeg har ikke akkurat gått i morgenkåpa, men i joggebuksa. Ikke har jeg gått så mye heller, for jeg har stort sett ligget på sofaen og sovet 😱

    3. Ja jeg så du ikke har vært i form i dag😟
      Håper du bedre i morgen.

      Vi får satse på at operasjonen går fint og at det blir bedring etterpå😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg