Det blomstrer i hyttehagen

Se her!!! Er det ikke mye fine farger? Det syns ihvertfall jeg.

I dag har jeg hatt en helt avslappende dag på hytta.  Jeg har fått heklet en del. Men nå kjennes det at det har blitt litt mye sol og lite mat.

Kanskje det blir gatekjøkkenmat nede i sivilisasjonen etterpå. Det frister ikke å stå og lage mat i dag. 

Valpen Dino har også slappet av i dag.

Det er ganske godt når han finner ut han skal slappe av. Vesle rabagasten. Han har nemlig funnet ut at i det ene blomsterbeddet til mor , og i et par blomsterpotter som står litt fristende til, ja der vil han ha et ord med i laget …. Og ganske mange labber er også med på å bestemme hvordan det skal se ut.                          På godt norsk heter det RASERT I FILLEBITER. 

 

Nå er jeg nede i sivilisasjonen og har bestilt gatekjøkkenmat.  Klarte ikke å la det være.  

Skal forte meg opp på hytta igjen. Det skal virkelig smake med ferdig mat nå. 

 

#hyttekos #blomster #finefarger #hyttehage #valp #ugangskråke 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg